بازی به سبک سامسونگ بازی به سبک سامسونگ 




بازی به سبک سامسونگ

  • نویسنده:نیما
  • تاریخ:سه شنبه 9 مرداد 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

 

 امروزه اکثر شرکت های سازنده لپ تاپ برای نشان دادن قدرتشان یک لپ تاپ مخصوص گیم عرضه میکنند.لپ تاپ  سری 7 سامسونگ با این منظور طراحی شده است.قبل از هر چیز اطلاعات کلی در مورد آن بدهیم.محصول دارای cpu از نوع core i7 با حداقل و حداکثر فرکانس 2.3GHz الی 3.3GHz/شانزده گیگ رم/کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 675M با ظرفیت 2048MB/صفحه نمایش 17.3 اینچی با تراکم پیکسل 1920x1080/درایو Blu-Ray که همه در بدنه ای به وزن 4Kg جمع شده است.

کیبورد محصول بسیا شبیه محصولات شرکت alienware است و برجسته طراحی شده تا هنگام بازی راحت تر باشیم.تاچ پد نیز در محل مناسبی قرار دارد و اندازه اش مناسب است.نکته جالب کلید turbo است که در بالای کیبورد طراحی شده و با فشردن آن backlit کیبورد از سفید به آبی تغییر رنگ داده و کلید های اصلی بازی نیز قرمز می شود در ضمن عملکرد لپ تاپ نیز بالا می رود تا از حداکثر قدرت بتوانید استفاده کنید.

از نظر پورتها دو عدد USB 2.0/دو عدد USB 3.0/ورودی HDMI/ورودیVGA/ورودی های SD در سایز های مختلف و پورت 3.5 میلیمتری میباشد.محصول را به باتری 8 سلولی مجهز کرده اند تا جوابگوی سخت افزار قدرتمند آن باشد.

عملکرد گرافیکی محصول بسیار عالی است که در اینجا نتیجه آنرا در جدول زیر بر حسب fps قرار داده ایم.لازم به ذکر است که برای آنکه بازی از نظر بازی کننده روان باشد باید حداقل 35fps را کسب کند.

 

 

ultra high  med  low سطح/نام بازی  
52 98.5 116.2

147.9

Starcraft II
59 60 60 60 mass effect 3


سخن آخر:

هر چند سری 7 سامسونگ با قیمت تنها 1799$ رقیب بسیار ارزنده ای برای غول های alienwar است از نظر سخت افزاری نیز عملکرد مطلوبی دارد.پس اگر میخواهید پول زیادی خرج لپ تاپ های گیم نکنید و نیز عملکرد مطلوبی را خواستارید samsung 7 series gamer بهترین انتخاب است.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: Laptopgamesamsung7 seriesلپ تاپ بازىلپ تاپ گيم

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />